Je používání tržiště na www.zvasizahradky.cz nějak zpoplatněno?
Není. Používání tržiště na www.zvasizahradky.cz je zcela bezplatné.
Můžu u produktu zadat více odběrných míst?
Ano, náš systém podporuje zadání více odběrných míst pro prodejce. Navíc, u každého produktu si můžete zvolit, na kterých odběrných místech je k dispozici k odběru.
Takže pokud prodáváte na více farmářských trzích, ve více vlastních či cizích provozovnách, nebo třeba z chaty a trvalého bydliště, mysleli jsme na Vás a můžete si to u produktů nastavit.
Proč musím jako prodejce do systému zadávat svou adresu?
Důležitou částí těchto stránek je zobrazení prodejců a jimi nabízených produktů na mapě, tzv. geolokace. Proto potřebujeme znát Vaši adresu, abychom Vás stejně jako ostatní prodejce mohli zobrazit na mapě. Nicméně, snažíme se chránit vaše soukromí, proto na mapě s výsledky vyhledávání a v detailu produktu zobrazujeme jen přibližnou polohu, a v seznamu odběrných míst v detailu produktu neuvádíme číslo popisné (jen ulici).. Plná adresa se nakupujícím zobrazí jen, když si u Vás zboží vyzvedávají osobním odběrem, a až poté, co jim potvrdíte objednávku.
Zajišťujete dopravu nakoupených produktů k zákazníkovi?
Nezajišťujeme, protože nejsme vlastníky zde inzerovaných produktů. Je na každém prodejci, jaký způsob odběru umožňuje, zda jen osobní odběr, zásilku přepravcem, nebo obojí. Využijte osobního odběru k tomu, udělat si s dětmi hezký výlet za svým oblíbeným prodejcem (zahrádkářem,farmářem,..), a spojte to například s prohlídkou domácích a hospodářských zvířat u něj na dvorku/farmě!
Můžu hodnotit produkty, které jsem nenakoupil?
Nemůžete. Abyste mohl hodnotit produkt, musíte mít od prodejce potvrzenou objednávku. Jen v takovém případě můžeme předpokládat, že se Vám produkt dostal do rukou a Vy máte své honocení potvrzeno reálnou zkušeností.